Archive for 26 juni 2020

Jawel, een traditie die in ere word gehouden ondanks het hete weer. Door de corona perikelen heb ik natuurlijk minder gelegenheid gehad om met vriendinnen in het dorp te lunchen of een bakkie te doen. Net nadat ik uit quarantaine kwam wel de eerste weken op Vrijdag met mijn schoonzusje een visje halen en bij de Maas op een bankje op eten. Sinds een paar weken op Vrijdag samen met mijn vriendin een nieuwe traditie in het leven geroepen.

❤Kaasplankje Dag❤

Mijn vriendin gaat als ze hierheen komt even langs de supermarkt en neemt voor haarzelf een wijntje mee en voor mij een vruchtensapje. Vandaag wijken we af van ons kaasplankje en gaan voor een lekker kaas uien stokbroodje.

❤❤❤

Het word dus een middagje relaxen bij de airco onder het genot van een hapje en een drankje…

En ons motto: ¨Gewoon Omdat Het Kan¨🙋

Read Full Post »

Story of mylife as mom and wife

Verhalen over de dingen die ik meemaak als momandwife.